GEO    
ENG


  • საქართველო-საფრანგეთის ტექნიკური თანამშრომლობის პროგრამა განახლდა
  • ICAO-ს აუდიტის ოფიციალური დასკვნის მიხედვით საქართველო რეგიონში პირველ ადგილზეა
  • შეხვედრები სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაციის (ICAO) პირველ პირებთან
  • სააგენტომ ევროპის საავიაციო უსაფრთხოების სააგენტოს (EASA) სტანდარტიზაციის აუდიტი წარმატებით გაიარა
  • ევროკავშირის პროექტი ``საქართველოს საავიაციო კანონმდებლობის დაახლოება ევროკავშირის სტანდარტებთან`` დასრულდა
  • ICAO-ს საბჭოს პრეზიდენტის ოფიციალური ვიზიტი საქართველოში
  • საქართველომ ICAO-ს საავიაციო უშიშროების რეგიონალურ სემინარს უმასპინძლა
  • შეხვედრა ჩინეთის საავიაციო ხელისუფლებასთან და წამყვან ავიაკომპანიებთან
  • ნატახტარის აეროდრომზე უპილოტო საჰაერო ხომალდების ღია საჩვენებელი ფრენები მოეწყო
  • ICAO-ს ვალიდაციის აუდიტის შედეგების თანახმად, საქართველოს "წითელი ალმის" სტატუსი მოეხსნა
  • საქართველო-ევროკავშირის ერთობლივი კომიტეტის სხდომა თბილისში
  • საავიაციო უშიშროების უზრუნველყოფის ზედამხეველობის კუთხით საქართველომ მნიშვნელოვან პროგრესს მიაღწია
11 დეკემბერი 2018
ხარისხის მართვის დეპარტამენტი

ხარისხის მართვის დეპარტამენტის ფუნქციებია:

  • სააგენტოს მიერ დასახული ხარისხის მართვის  და ხარისხის მაჩვენებლების განხორციელება და კონტროლი;
  • სააგენტოში მიმდინარე ძირითადი პროცესების ასახვა შესაბამის სახელმძღვანელო დოკუმენტში;
  • ხარისხის მართვის სფეროში არსებული საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად ხარისხის მართვის სისტემის ჩამოყალიბება, მისი დანერგვის გეგმის შემუშავება და ამოქმედება; 
  • ხარისხის მართვის დეპარტამენტის სამოქმედო სახელმძღვანელოს შემუშავება და მისი განხორციელების უზრუნველყოფა სააგენტოს სპეციფიკის გათვალისწინებით; 
  • მომსახურების ხარისხის დონის შეფასებისა   და კონტროლის ეფექტური მეთოდების შემუშავება;
  • სააგენტოში მიმდინარე პროცესების ეფექტურობის შესახებ ინფორმაციის შეკრება-ანალიზი; 
  • სააგენტოს მომსახურების ხარისხის, ძირითადი და დამატებითი პროცესების ეფექტურობის შესაფასებელი ღონისძიებების (შემოწმება, მონიტორინგი, ინსპექტირება, შიდა აუდიტი) რეგულარული გატარება; მონიტორინგის შედეგებიდან გამომდინარე, პრევენციული და გამოსასწორებელი ღონისძიებების შემუშავება და განხორციელება; 
  • მონიტორინგის შედეგების გაანალიზების საფუძველზე, ხარისხის სისტემის გაუმჯობესების ღონისძიებების დასახვა, ხელმძღვანელობასთან შეთანხმება და გატარება; 
  • სააგენტოს ხელმძღვანელობისათვის მონიტორინგისა და კონტროლის შედეგების გაცნობა; 
  • ხარისხის სისტემის ეფექტურობის ყოველწლიური შეფასება და  ანალიზი, მისი შემდგომი გაუმჯობესების მიზნით.

ამინდი თბილისში

© 2011, GCAA - საქართველოს სამოქალაქო ავიაციის სააგენტო